Lautapelit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin

Sivu 1 / 5 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Lautapelit

Viesti kirjoittaja Tome lähetetty 10.12.13 21:05

Mä olen tässä huomannut, noita juttuja lukiessa, että täällä suhteellisen moni pelaa/tykkää pelata lautapelejä, joten tällainen voisi olla ihan jeppari (: Etenkin jos tulee esim. jotain kysyttävää jostain pelistä, niin helpompaa kun voi tunkea ne tänne. Ja tietty mielipiteet, pelikokemuksia ja kaikki muu, mitä mieleen tuleekaan.

Mulla olisi tässä mielessä heti yksi kysymys; onko joku jo ehtinyt pelata sitä uutta Eldritch Horroria? Sitä joka on tavallaan Arkhamin lisäri.
Tome
Onnistuja

Viestien lukumäärä : 618
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Lautapelit

Viesti kirjoittaja Jara lähetetty 10.12.13 21:19

Miiiinä olen, kaksi peliä. Ensimmäinen oli sellainen harjoituspeli, kokeiltiin muutaman kierroksen miten se käytännössä toimii, ja sitten toinen kerta oli ihan kunnollinen. Ja se kesti viidellä pelaajalla lähemmäs 5 tuntia, ja hävittiin silti  Razz 

Jara
Kyylä

Viestien lukumäärä : 6616
Ikä : 26

http://hasuka.palstani.com

Viesti kirjoittaja Tome lähetetty 12.12.13 18:27

Okeeei, hienoa, millainen se on? Vaikeampi kuin Arkham? Onko ylipäänsä paljon eroa?
Tome
Onnistuja

Viesti kirjoittaja Jara lähetetty 12.12.13 23:11

On se oikeastaan ihan erilainen kuin Arkham. Toki paljon yhteistäkin, mutta useimpia yhtäläisyyksiä sovelletaan toisin. En sano notta olisi helpompi voittaa, mutta säännöt on paljon helpommat. Ja koko peliä on helpompi ymmärtää kuin Arkhamia. Vaatii ehkä muutaman pelikerran ennen kuin aukeaa se mitä kannattaa tehdä. Mutta tässä ei tule sellaista turhautumista niin kuin Arkhamissa välillä, kun ei tiedä mitä tekisi. Kierroksia on vähemmän, ja aina on jotain fiksua tehtävää. Kaikkiaan hyvä peli :)

Jara
Kyylä

Viesti kirjoittaja Tome lähetetty 13.12.13 0:30

Hyvä hyvä, tätä on pakko päästä pelaamaan (:
Tome
Onnistuja

Viesti kirjoittaja Teryan lähetetty 13.12.13 23:21

Eldritch Horroria pakko päästä kokeilemaan :D

Mitä Arkhamin lisäosia teillä on? Mulla olisi tuon peruspelin lisäksi Curse of the Dark Pharaoh ja The King in Yellow. Olisi vain tosi rankkaa jos jollain sattuisi olemaan muitakin lisäreitä, voitaisiin ottaa kunnolla matsia Cthulhua vastaan esim. 3-5 lisärillä :D

Niin ja onko kukaan tehnyt mitään omia pelejä? Mä olen tehnyt Monopolista sellaisen Game of Thrones version, tällainen:

I can feel it deep within my heart and my soul, you make me whole
I want to live this second forever, always together, forevermore

I hold my breath and wait 'til the end, until 'morrow we're unbreakable
Teryan
Rohkea soturi

Viestien lukumäärä : 1797
Ikä : 39

Viesti kirjoittaja Jara lähetetty 13.12.13 23:28

Vähänkö eeppinen tuo lähtöruutu "A Lannister always pays his debts" :D ja Talvivaara tuolla halvoissa, reppanat köyhät Starkit :D
Onko teikäläisellä tuo vielä jossain tallessa?

Jara
Kyylä

Viesti kirjoittaja Mai lähetetty 13.12.13 23:31

Pakko vaan sanoa tosta Game of Thrones monopolista että WAU!! Oletko tehnyt ne yhteismaa ja sattuma kortitkin?

Ootteko pelanneet sattumien saarta? Sitä vaan ei voi voittaa jos ei alota helposta..tai sit mä tai me ei vaan osata :)

Dont Worry Be Happy
Mai
Valkosumu

Viestien lukumäärä : 3793

Viesti kirjoittaja Teryan lähetetty 13.12.13 23:44

Kyllä se varmaan Helsingissä on jossain romuläjässä, ellei sisko ole heittänyt pois :) Siitä on kauan kun olen tuon vääntänyt, kirjojen perusteella enimmäkseen. Tein mallin ensin koneella (Paintilla) ja sitten piirsin saman paperille ja länttäsin lautaan minkä olin töissä tehnyt. Juu ja on mulla ne kortitkin, tein niitä puolet enemmän mitä Monopolissa oikeesti on, kun niitä on jostain syystä niin vähän. Keksin erinäisia aiheeseen sopivia tekstejä ja käsittelin sitten ne kortit, pysyy paremmin kasassa ja ehjänä. 

Sattumien saari... ei ainakaan tule mieleen, millainen se on?

I can feel it deep within my heart and my soul, you make me whole
I want to live this second forever, always together, forevermore

I hold my breath and wait 'til the end, until 'morrow we're unbreakable
Teryan
Rohkea soturi

Viestien lukumäärä : 1797
Ikä : 39

Viesti kirjoittaja Jara lähetetty 13.12.13 23:49

Rankkaa :D

Ei meitsikään tiedä, mutta tuosta tulee mieleen Salaisuuksien saari. Sitä olen kerran pelannut, ihan kiva :] ja hieno, meitsi jää aina jumittamaan kaikissa peleissä niitä kuvia ja muita, tosi kiva pelata meitsin kanssa...

Jara
Kyylä

Viesti kirjoittaja Mai lähetetty 13.12.13 23:58

Über Rankkaa! Haluan joskus pelata sitä teidän kanssa! Ja sä Jari oot kyllä tosi taitava! Mä en vaan kestä! :D Oikeesti!

Joo siis salaisuuksien saari piti sanoa... Anteeksi. Luin väärin. Siinä yritetään joukkueena kerätä juttuja ennen kuin paloista tehty saari uppoaa sieltä pitäisi päästä pois kaikkien elementtien kanssa. Sori olen huono selittämään tälleen kirjottaen.

Dont Worry Be Happy
Mai
Valkosumu

Viestien lukumäärä : 3793

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 1 / 5 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun