Pokémon Go

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin

Sivu 12 / 26 Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 19 ... 26  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vs: Pokémon Go

Viesti kirjoittaja Tome lähetetty 12.11.16 21:49

Mun on pakko kysyä tätä teiltä. Kun te pelaatte tätä Pokemonia, tuleeko teille koskaan sellaisia vahvoja esim. kateellisuuden tunteita? Olen ymmärtänyt että tässä on sattumalla iso osa, joten kaikkeen ei voi itse vaikuttaa?

Tämä on sellainen peli mikä mua kiinnostaisi paljon, ja mulla on sellainen työ jonka takia pystyisin pelata monissa eri paikoissa (ehkä hyvä asia?). Mutta en ole uskaltanut edes kokeilla koska en tiedä miten mun luonne suhtautuu tähän peliin. Jos tässä on sellaisia "epäreiluja" juttuja että joku saa mutta toinen ei, niin ei, en pärjää. Mulla napsahtaa päässä, hermot menee, täysin. Ei, en voi. Haluaisin mutta en voi (:

Tome
Onnistuja

Viestien lukumäärä : 618
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja Jara lähetetty 12.11.16 22:07

Yleensä ei tule. Jos joku saa hyvän pokémonin tai sellaisen jota meitsillä ei ole, niin osaan olla iloinen sen ihmisen puolesta. Ei se ärsytä tai tunnu epäreilulta. Sattumalla on paljon tekemistä tämän pelin kanssa, se on totta. Kaikille tulee esmes munista huonoja pokémoneja joten en koe notta se olisi epäreilua jos itse saan huonoja

Iso poikkeus tähän on kyllä meitsin sisko. Sillä on tosi hyvä tuuri ihan kaikessa ja se saa kaikki tosi nopeesti ja helposti. Se joskus vähän ärsyttää, etenkin kun se vielä leuhottaa asialla "kato minkä mää sain" ja sillai. Se on tosi ärsyttävää. Se kerää kaikki erikoiset pokémonit kotona omalta parvekkeelta ja kehuu sitten niillä. Esmes se sai kyseiseltä parvekkeelta Dragoniten. Tuosta vaan nappasi sen. Se ärsytti, koska itse jouduin keräämään ne 125 karkki saadakseni sen Dragoniten. Ja se on todella vaikeaa. Todella. Eli jos nyt tiivistetään niin en ole kateellinen muille kuin tälle siskolle joka pääsee aivan liian helpolla kun kaikki tulee vain sen nenän eteen napattavaksi :D Mutta en ota sitäkään mitenkään vakavasti

Ihan vinkkinä Tome, en usko notta tämä sopii teikäläiselle. Voin aikas varmasti sanoa ettei teikäläisen hermot kestä :]

Jara
Kyylä

Viestien lukumäärä : 6721
Ikä : 26

http://hasuka.palstani.com

Viesti kirjoittaja Tome lähetetty 12.11.16 22:17

Kiitti vastauksesta ja mielipiteestä, näin asian vähän ajattelinkin (:

Tome
Onnistuja

Viestien lukumäärä : 618
Ikä : 37

Viesti kirjoittaja Pepe lähetetty 19.11.16 11:13

Jaraa, sä olet mennyt sen Ivysaurin kanssa 2 viikkoa, puuttuuko vielä minkä verran? :)

Pepe
Onnistuja

Viestien lukumäärä : 339
Ikä : 33

Viesti kirjoittaja Jara lähetetty 19.11.16 16:29

Nooo me ollaan menty yhdessä nyt joku 117 km eli jäljellä on vielä noin 105 km, melko vähän enää :)
Luulisin notta saan sen Venusaurin vielä tässä marraskuun aikana :]

Jara
Kyylä

Viesti kirjoittaja Pepe lähetetty 19.11.16 19:43

Kyllä sä sen saat, etenkin kun sulla on vähemmän käveltävää mitä olet jo kävellyt :)

Pepe
Onnistuja

Viesti kirjoittaja Pepe lähetetty 23.11.16 18:59

Mä olen vähän miettinyt, sitten kun tulee ne uudet pokemonit niin pystyiskö jotain karkkeja tavallaan säästämään niitä varten? Tietääkö sen jostain?

Pepe
Onnistuja

Viesti kirjoittaja Jara lähetetty 23.11.16 19:08

Kyllä niitä uusia varten pystyy valmistautumaan, ja kannattaakin :) Niissä kehityksissä tulee olemaan tämän nykyisen lisäksi toinen mutta niistä en tiedä kuinka se käytännössä toimii. Eli ne uudet pokémonit joista on jo seuraava muota pelissä. Mutta näitä on tulossa:

Golbat -> Crobat
Gloom -> Bellossom
Poliwhirl -> Politoed
Eevee -> Espeon
Eevee -> Umbreon
Slowpoke -> Slowking
Onix -> Steelix
Scyther -> Scizor
Seadra -> Kingdra
Porygon -> Porygon2
Chansey -> Blissey

Ja sitten ne esimuodot:

Pichu -> Pikachu -> Raichu
Cleffa -> Clefairy -> Clefable
Igglybuff -> Jigglypuff -> Wigglytuff
Tyrogue -> Hitmonlee
Tyrogue -> Hitmonchan
Tyrogue -> Hitmontop
Smoochum -> Jynx
Elekid -> Electabuzz
Magby -> Magmar

Jara
Kyylä

Viesti kirjoittaja Pepe lähetetty 23.11.16 21:25

Okei eli pitää alkaa säästämään :)
Kiitti paljon!

Pepe
Onnistuja

Viesti kirjoittaja Mai lähetetty 02.12.16 12:11

Kyllä on kiva kun nykyään on toi nearby juttu mistä näkee missä se Pokémoni on. Sain eilen 2 uutta sen avulla :)

Dont Worry Be Happy
Mai
Valkosumu

Viestien lukumäärä : 3884

Viesti kirjoittaja Jara lähetetty 02.12.16 14:35

On se tavallaan ihan kiva, tuntuu vaan ihan huijaamiselta kun ei tartte enää tehdä mitään sen eteen notta saisi pokémoneja. Mutta tuossa uudessa systeemissä on yksi tosi huono juttu. Kun se näyttää nyt minkä stopin lähellä se pokémon on eli kun esmes täällä meilläpäin lähin stoppi on 3 km päässä, niin siinä lähellä-ikkunassa ei näy enää ketään :( pitää vaan kävellä sattumanvaraisesti jonnekin jos tahtoo napata jotain. Täällä on kuitenkin usein hyviä pokémoneja, nykyään. Viime viikolla olisi ollut Snorlax tuolla pysäkin lähellä jos olisi vain käynyt hakemassa. Sitten tuolla tunnelissa on usein Vulpix, Eevee, Exeggcute ja kaikenlaisia muita. Nyt ei yhtään tiedä ketä on milloinkin, ei oikein innosta lähteä hakemaan jotain sattumanvaraisia pokémoneja...

Jara
Kyylä

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 12 / 26 Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 19 ... 26  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun