Lempparisarjat
+5
Balthazar
Teryan
Masa
Jara
Crimson
9 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Lempparisarjat
Mä en tiedä tuota Fonzieta mutta Frasier on hyvä :) ja myös Pokka pitää, mä niin tykkäsin siitä mutta en ole nähnyt läheskään kaikkia jaksoja :(
Pepe- Onnistuja
- Viestien lukumäärä : 822
Ikä : 40
Mulla on Dvd:llä kaikki Pokka Pitäät.:) pakotin Jarankin katsomaan ne :D tais kyllä muustaakaeni vähän tykätäkin. Ainakin joistain hahmoista.
Ja Fonzie on se sunday manday happydays sarja. Etkö oo koskaan nähny?
Muoks. Frendit ja Sinkkuelämää ja veljeni on nero on myös hyviä vanhoja. Ja Heartbeats se mikä se nyt on suomeksi...sydämmenasialla.:) pitää vähän miettiä mitä muita niitä on :)
Ja Fonzie on se sunday manday happydays sarja. Etkö oo koskaan nähny?
Muoks. Frendit ja Sinkkuelämää ja veljeni on nero on myös hyviä vanhoja. Ja Heartbeats se mikä se nyt on suomeksi...sydämmenasialla.:) pitää vähän miettiä mitä muita niitä on :)
Dont Worry Be Happy
Mai- Valkosumu
- Viestien lukumäärä : 6200
Ikä : 33
No höh, miksi mulla ei ole tuollaisia "pakottavia" kavereita :D
Ai se on se, hmm taidan tiedostaa sen mutta en ole muistaakseni koskaan katsonut
Ai se on se, hmm taidan tiedostaa sen mutta en ole muistaakseni koskaan katsonut
Pepe- Onnistuja
Oi ja ihan legenda! Bel Airin prinssi!! Varsinkin ekat kaudet! Lasketaanko Rillit Huurussa uudeksi vai vanhaksi?
Dont Worry Be Happy
Mai- Valkosumu
Bel Air on kyllä yksi parhaista, niitäkin olisi kiva kattella :D
En mä tiedä, se (Rillit huurussa) on varmaan siinä vanhan ja uuden välillä? Vaikka toisaalta se tulee vieläkin niin ehkä se ei enää mene vanhasta. Kun sitten taas vaikka Kummeli on ihan selkeesti vanha sarja vaikka niitä edelleenkin tehdään.
Isänmaan toivot on mulle jotenkin ikuinen, just maanantaina katsoin kaikki 3 tuottista :) Harmi vaan ettei suomalaiset sarjat enää ole tuollaisia...
En mä tiedä, se (Rillit huurussa) on varmaan siinä vanhan ja uuden välillä? Vaikka toisaalta se tulee vieläkin niin ehkä se ei enää mene vanhasta. Kun sitten taas vaikka Kummeli on ihan selkeesti vanha sarja vaikka niitä edelleenkin tehdään.
Isänmaan toivot on mulle jotenkin ikuinen, just maanantaina katsoin kaikki 3 tuottista :) Harmi vaan ettei suomalaiset sarjat enää ole tuollaisia...
Pepe- Onnistuja
Kyllä Jara tykkäsi, hassu ohjelma :D Voinko joskus lainata ne? Olisi kiva kattella uudestaan :]Mai kirjoitti:Mulla on Dvd:llä kaikki Pokka Pitäät.:) pakotin Jarankin katsomaan ne :D tais kyllä muustaakaeni vähän tykätäkin. Ainakin joistain hahmoista.
May you be in heaven half an hour before the devil knows you're dead
Just another night in my pitch black paradise
Don't wanna cry, so I gotta get paralyzed
Mai- Valkosumu
Kiva hommeli :)
May you be in heaven half an hour before the devil knows you're dead
Just another night in my pitch black paradise
Don't wanna cry, so I gotta get paralyzed
Sivu 2 / 2 • 1, 2