Bändit & artistit livenä
+12
Tome
Freya
Dalaran
Teryan
Daro
Balthazar
Celedréa
Arashi
Crimson
Wildchild
Jara
Eluveitie
16 posters
Sivu 2 / 10
Sivu 2 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Vs: Bändit & artistit livenä
Kilpi tulee Lahteen 9.3, sitä kattomaan :) tätä onki ootettu pitkään, niillä oli kauheen pitkä keikkatauko
Crimson- Onnistuja
- Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 33
Viime viikolla mä näin kaverin kanssa tosi hyvän bändin Seinäjoella, mutta harmittaa kauheesti kun ei tiiä siitä mitään :( kaveri ei innostunut niin jäi alku ja loppu näkemättä, sillä oli niin kiire lähtee jo muualle.
Mä tykkäsin kauheesti, kunnon emotionaalista melodeathia ja se laulaja-kitaristi oli tosi vakuuttava, etenkin tunteitten ilmaisussa. ja hirmuisen söpökin vielä
Mä tykkäsin kauheesti, kunnon emotionaalista melodeathia ja se laulaja-kitaristi oli tosi vakuuttava, etenkin tunteitten ilmaisussa. ja hirmuisen söpökin vielä
Celedréa- Virtuaali-Seppo
- Viestien lukumäärä : 38
Ikä : 35
Cele, mä löysin joskus aikoinaan Ensiferumin samalla tavalla. Siitä on tosi tosi kauan. Niillä ei ollu keikalla seinälippua tai mitään olleskaan ja mä menin kesken keikan niin ei yhtään tienny mikä se oli. Sitten seuraavana päivänä tajusin googlettaa niitten biisejä, ja TADAA mä löysin Enskani sun kannattaa kokeilla samaa jos sulle jäi jotain mieleen :D
ja sitten yksi mun tuttu teki niin kun sille kävi samalla tavalla jonkun toisen bändin kanssa, että se pyysi nimmarin yheltä sen bändin tyypiltä ja googletti sen, TADAA löytyi :D soli semmonen mikä soitti covereita, mutta kyllä seki löyty kuitenkin
ja sitten yksi mun tuttu teki niin kun sille kävi samalla tavalla jonkun toisen bändin kanssa, että se pyysi nimmarin yheltä sen bändin tyypiltä ja googletti sen, TADAA löytyi :D soli semmonen mikä soitti covereita, mutta kyllä seki löyty kuitenkin
Crimson- Onnistuja
- Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 33
Tuota mä voisin myös kokeilla, jos vaikka löytyisi :) osa ainakin oli covereita, se saattaa tehä hankalammaksi tämän. mutta kannattaa kokeilla
Meitsikin menee katsastamaan tuon 9.3 Kilven :)
Ja sitten kesällä jonnekin kivaan paikkaan, mutta se on vähän epäselvänä vielä minne. Sonisphere on vahva vaihtoehto, samaten Tuska
Ja sitten kesällä jonnekin kivaan paikkaan, mutta se on vähän epäselvänä vielä minne. Sonisphere on vahva vaihtoehto, samaten Tuska
May you be in heaven half an hour before the devil knows you're dead
Just another night in my pitch black paradise
Don't wanna cry, so I gotta get paralyzed
Millai toi Sonisphere on? Tuntuu että kauheen monella on siitä negatiivista sanottavaa sen jälkeen kun se siirrettiin Porista Helsinkiin. Vaan onko se sittenkään niin "paha"? Viime vuonna ei päässyt, niin voisi harkita tänä vuonna :)
Itse olin viime kesänä Sonispheressä, eikä se omasta mielestäni ole niin paha mitä monet sanoo. Ehkä se on tällaisen ns. tavallisen ihmisen näkökulma, vaativammalle tyypille se ei ehkä ole mikään kummoinen paikka. Suurimmaksi osaksi samaan aikaan soitti 2 bändiä, toinen sellaisessa teltassa (itse en käynyt siellä) eli sen verran eri suunnassa kuitenkin ettei niitä samaan aikaan pystynyt mitenkään katsastamaan
Paitsi notta jos tykkää esmes paitoja ja muita merchejä ostaa, niin ei niitä oikein tuolla ollut. Kyllä niitä ylipäänsä oli, mutta tosi vähän. Ainoastaan niiltä bändeiltä ketä siellä oli esiintymässä. Muutenkin kyllä ihan jees paikka jos ei kauheesti vaadi, omalla kohdalla ainakin meni se 10 tuntia hetkessä kun oli hirmuisen kiwaa
muoks. Sonisphereen voi hakea töihin, kaikki tällaiset jutut on niin parhautta
Paitsi notta jos tykkää esmes paitoja ja muita merchejä ostaa, niin ei niitä oikein tuolla ollut. Kyllä niitä ylipäänsä oli, mutta tosi vähän. Ainoastaan niiltä bändeiltä ketä siellä oli esiintymässä. Muutenkin kyllä ihan jees paikka jos ei kauheesti vaadi, omalla kohdalla ainakin meni se 10 tuntia hetkessä kun oli hirmuisen kiwaa
muoks. Sonisphereen voi hakea töihin, kaikki tällaiset jutut on niin parhautta
Agree, mä olin myös viime kesänä Sonispheressä eikä ollut mitään valittamista. No joo julmetun kuuma, mutta sille ei voi mitään. Etenkään kun meri on siellä ihan lähellä, pahentaa vaan sitä kuumuutta. Ja hyvännäköset tytöt jakoi Pepsiä ilmatteeksi, joten eipä se mitään
Mä harkitten myös jos menisi tänäkin vuonna, riippuu nyt ketä sinne vielä on menossa noitten tämän hetkisten lisäksi
Mä harkitten myös jos menisi tänäkin vuonna, riippuu nyt ketä sinne vielä on menossa noitten tämän hetkisten lisäksi
Balthazar- Lumihäntä
- Viestien lukumäärä : 202
Okei, sittenhän sitä vois ihan oikeesti harkita :D kattoo nyt tosiaan ketä muita sinne saadaan, tämän hetkiset ei ole niin innostavia ainakaan. Paitsi Amorphis ja Metallica
Kuka oli lauantaina Findulla kattomassa Stam1naa? Tää oli nyt 7. kerta kun mä olin kattomassa Stam1naa ja oli kyllä ehottomasti paras kerta. Joo Stam1na on aina hyvä, ansaitusti paras suomalainen bändi livenä, mutta kuitenkin. Jätkät oli niin liekeissä ja perhana ei ole ollut yhtä kuuma sitten viime vuotisen Sonispheren
Hyrde: "olkaa lahtelaiset onnellisia, teillä on Venetsia!"
Hyrde: "olkaa lahtelaiset onnellisia, teillä on Venetsia!"
Balthazar- Lumihäntä
- Viestien lukumäärä : 202
Minäminäminä myön, ensin Äx:ssä nimmarikeikalla ja sitten illalla uurestaan
Emil kirjoitti siellä Äx:ssä meitsin korttiin Jamaica kun Hyrde huomautti asiasta
Meitsi on ollut vasta 3 kertaa kattomassa Stam1naa, mutta ehkä taas joskus uurestaan. Kaikista parasta Stam1nan keikoissa on se, notta ne on aina erilaisia. Joillakin bändeillä on tapana vetää keikat samalla kaavalla + jututkin ihan samoja/supi samoja. Esmes Kilpi on aika pitkälti tällainen
Emil kirjoitti siellä Äx:ssä meitsin korttiin Jamaica kun Hyrde huomautti asiasta
Meitsi on ollut vasta 3 kertaa kattomassa Stam1naa, mutta ehkä taas joskus uurestaan. Kaikista parasta Stam1nan keikoissa on se, notta ne on aina erilaisia. Joillakin bändeillä on tapana vetää keikat samalla kaavalla + jututkin ihan samoja/supi samoja. Esmes Kilpi on aika pitkälti tällainen
Sivu 2 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sivu 2 / 10
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa