Hasuka
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Trueblood

3 posters

Siirry alas

Trueblood Empty Trueblood

Viesti kirjoittaja Masa 30.07.11 23:14

Mitäs mielta te olette olleet tästä suuren suosion saaneesta tv sarjasta? Entä oletteko lukenut itse kirjoja? Minä olen lukenut kaikki suomeksi ilmestyneet ja nyt vasta olen katsonut ekan tuottiksen ekat 10 jaksoa ni ei vois muuta sanoa ku että laatu kamaa.
Perusjuoni tuntuu olevan sama, mutta tv versiossa on lisätty uusia juonia ja hahmoja ja muita muutoksia kuten esim. Jasonin V riippuvuus jota ei ole kirjoissa. Mutta muutokset sopivat hyvin sarjaan eivätkä häiritse yhtään vaikka tiedänkin tavallaan mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Toisaalta on hyvä että tv sarja on erinlainen eikä täysin identtinen kirjojen kanssa. Samoin kirjojen henki on hyvin mukana, veri lentää niinkuin kuuluukin ja Eric on helvetin komea. Josta mieleen jokos Ericiltä on mennyt muisti sarjassa?
Masa
Masa
Mahdollisuuksien etsijä

Viestien lukumäärä : 190
Points : 9569
Reputation : 0
Join date : 09.06.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Tähtien alla

Takaisin alkuun Siirry alas

Trueblood Empty Vs: Trueblood

Viesti kirjoittaja Eluveitie 15.08.11 13:41

Mää olen kattonut 2 ensimmäistä tuottista ja niissä ainakaan Ericiltä ei ole vielä menny muisti, se on varmaan sitten 3. tuottis? kun näin käy

En noita kirjoja ole lukenut, mutta sarjana ainakin toimii tosi hyvin :) etenkin kun huomioi ylipäänsä vampyyrisarjojen tason
Eluveitie
Eluveitie
Viherpuro

Viestien lukumäärä : 260
Points : 9622
Reputation : 0
Join date : 11.06.2011
Paikkakunta : Saarbrücken

Takaisin alkuun Siirry alas

Trueblood Empty Vs: Trueblood

Viesti kirjoittaja Balthazar 30.11.11 11:36

4. tuottis alkaa jo olla ihan sekoa, oikeesti, siinä ole mittään järkeä. En mää muistane oliko se eka jakso tosta vai toka, mutta siinä se Sookie oli jossain ihme keijupaikassa ja sitten ne keijut sekosi tai jotain. Ja se vauva siinä samassa jaksossa, ja se koko jakso.... alakoo oikeesti miettimään että w0000t mitä täällä tapahtuu silent

Muuten mää kyllä tykkään tästä tosi paljon, etenkin ekasta ja tokasta tuottiksesta. Kolmaskin menee vielä jotenkin, mutta sitten se hulluus alkaa...

Toimii ehkä kirjoina paremmin. EHKÄ. Eipä tuota ossoo sannoo
Balthazar
Balthazar
Lumihäntä

Viestien lukumäärä : 202
Points : 9555
Reputation : 0
Join date : 13.06.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Mullingar

Takaisin alkuun Siirry alas

Trueblood Empty Vs: Trueblood

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa